عکاسی مناسبتی کودک_ عکس یلدا

Aninistudio_آتلیه_عکاسی_کودک_دکور_یلدا_عکس_شب_یلدا

عکاسی مناسبتی کودک _ عکس یلدا

قبل از شروع این مبحث، لازم است با طرح سه سوال اساسی مقوله ی عکاسی مناسبتی را به چالش بکشیم.

منظور از عکاسی مناسبتی چیست؟
* به چه دلیل اقدام به عکاسی مناسبتی میکنیم؟
* در عکاسی مناسبتی، الویت با چیست؟

بدون شک فرهنک، تمدن و آداب و رسوم، ماهیت اصلی هر قوم و جامعه ایی میباشد. حفظ و نگهداری این ارزشها و اشاره به زیبایی های بصری آن، تنها در قالب عکس میسر خواهد شد.
بسیاری از خانواده های عزیز علاقه ی خاصی به حفظ این آداب با ثبت عکس های مناسبتی از کودکان دلبندشان دارند. عکسهایی که به واقع بسیار زیبا و هنری میباشند.
ولی آیا براستی منظور ما از عکاسی مناسبتی، نمایان کردن تمام المانهای مناسبت و ترکیب آن با کودک در قالب یک عکس میباشد.
آیا بهتر نیست الویت بندی مناسبی برای عکاسی مناسبتی خود انجام دهیم.
برای مثال در عکاسی شب یلدا، آیا بودن تمامی المانهای این رسم در دکور عکاسی، یک الویت است؟ و یا با بودن فقط یک انار یا هندوانه میتوان به منظور اصلی که همان یلدا هست رسید.
فضاسازی در عکاسی بسیار پیچیده و اصولی میباشد و از طرفی خواست خانواده ها هم ارزشمند و قابل احترام. ولی رسیدن به یک هدف ایده آل در عکاسی مناسبتی، کاره پیچیده و سختی نیست.
لازم به ذکر است هر آتلیه ایی، سبک و سیاق خاص خود را دارد و بی تردید برای فضاسازیها و طراحی دکور های خود دلیل و منطق هنری خود را دارد. امروزه با وجود شبکه های مجازی و اقدامات وسیع تبلیغاتی، دسترسی به نمونه کارهای آتلیه ها بسیار راحت می باشد. این مسئله باعث خواهد شد خانواده با رویت نمونه کار آتلیه ها، به راحتی انتخاب مناسب خود را داشته باشند.
ما در استودیو کودک آنی نی، با عشق و علاقه به کودکان، تمام تلاش خودرا جهت ثبت لحظات خاص شما انجام خواهیم داد. اادد
عکاسی شب یلدا با رویکردی کاملا مفهومی و با الویت ثبت جذابیت های کودک، اتفاقی ویژه در آتلیه تخصصی کودک آنی نی می باشد. توجهی خاص به برتری پیدا نکردن دکور نسبت به کودک و همچنین بیان صریح گفتار مناسبتی عکس. که بی تردید با دبدن عکسها ثبت شده لبخندی دلنشین همراهتان خواهد بود.

پاسخی بگذارید