عکاسی نه ماهگی کودک

آتلیه تخصصی عکاسی کودک آنی نی _ عکاسی ۹ ماهگی کودک

عکاسی ۹ ماهگی کودک، بدون اغراق یکی از بهترین قسمتهای سریال عکاسی کودکان میباشد. چرا که عکس العمل های کاملا کنترل شده توسط کودکان عزیز، جنب و جوش بالا و شناخت اکثریت حس های رفتاری مانند تعجب و شگفت زدگی، صحنه های زیبا و بیاد ماندنی را جهت ثبت عکس برای ما به ارمغان خواهد داشت.
در ۹ ماهگی کودک ما شاهد علاقه بسیار زیاد کودکان نسبت به پرتاب اشیا خواهیم بود. ایستادن روی دوپا و همچنین ذوق کردن از این توانایی، بسیار زیبا و دلنشین خواهد بود. یکی از بارزترین رفتار در ۹ماهگی کودکان علاقه بسیار زیاد به حس کوهنوردی در خانه میباشد. تمام این رفتارها باعث متفاوت بودن این برهه زمانی برای عکاسی از کودکان میباشد و البته لازم به ذکر است مهمترین دوره ی سنی کودکان در زمینه تربیتی، این ماه میباشد چرا که تمام تلاش و دقت کودکان معطوف به الگوبرداری از عمل و عکس العملهای پدر و مادر خود خواهد بود. در این ماه شروع شکفتن دندان های کودکان میباشد. ثبت تمامی این قابلیتها و رفتارهای جذاب در زمان عکاسی نه ماهگی کودک، باعث متمایز شدن این قسمت از سریال عکاسی میشود. بهترین زمان برای عکاسی ۹ ماهگی کودکان بین ۸/۵ ماهگی الی ۹/۵ ماهگیشان میباشد.
توجه داشته باشیم که اصول رشد و رفتار کودکان بسیار به متغیرهای طبیعی و ارثی بستگی داشته و هرگز از دیر و زود شدن قابلیت های هر دوره سنی نگران نباشید. و بازم یادآور میشویم ما در آنی نی تمام تلاشمان همراهی شما عزیزان در همه موارد میباشد. همچنین مشاوره های لازم در خصوص کنترل هزینه های جاری در این امر میباشد چرا که لذت بودن در کنار کودکان ارزشی به مراتب بالاتر از منافع مالی برای ما خواهد داشت و بهره مندی از برکت حضور کودکان و لذت بردن از لحظات شادی آنها سعادتی ارزشمند و قابل تقدیر برای ماست.