نکات ضروری عکاسی بارداری

Aninistudio_Maternity_نکات_ضروری_عکاسی_بارداری_آتلیه_عکاسی_بارداری_آنی_نی

نکات ضروری عکاسی بارداری
در این مطلب، به مواردی اشاره خواهد شد که شما مادران عزیز، با آرامش و ذهنی خالی از هر نوع استرس به عکاسی بارداری بپردازید.
حضور در آتلیه و اقدام به عکاسی در هر مرحله از زندگی ما، سختیهای خاص خود را دارد. عکاسی بارداری نیز ازین قاعده مستثنی نیست. ولی تنها عکاسی که با گذشت زمان به سختی قابل تکرار است، عکاسی بارداریست. زمان بسیار محدود است ولی با برنامه ریزی اصولی و استفاده از مشاوره هایی که استودیو آنی نی به شما عزیزان خواهد داد، بسیاری از سختیهای پیش روی شما مادران باردار، رفع خواهد شد.
عکاسی بارداری تعریفی به جز نمایان شدن پاکی، از خود گذشتگی، ایثار و مهر و محبت مادر را در خود نمی گنجاند پس نگاهی کاملا مفهومی و هنری به این سبک از عکاسی داشته باشیم. 

در استودیو بارداری آنی نی، با پارچه و حریر برای مادران باردار لباس طراحی خواهد شد. پس دیگر نگران لباس برای عکاسی بارداری نباشید. همچنین اگر لباس خاصی در اختیار دارید که علاقه مند به عکاسی با آن هستید، همراه خود بیاورید.

حضور پدران عزیز و زحمت کش در تمامی مراحل عکاسی، به زیباتر شدن عکسها کمک شایان ذکری خواهد کرد. 
ما در استودیو آنی نی، تمام تلاشمان همراهی شما خانواده های عزیز می باشد تا تصویری به یادماندنی، هم در عکاسی و هم در نوع برخورد برای شما به یادگار به ثبت برسانیم. 
جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نکات ضروری عکاسی بارداری و رزرو وقت با شماره های ۲۶۳۲۳۵۸۲ و همراه ۰۹۱۲۲۹۰۴۰۱۶ تماس حاصل فرمایید. و مارا در کانال تلگرام آنی نی که بیشتر مطالب آموزشی محتوای آن هست و اینستاگرام آنی نی که آرشیو بروز عکسهای آتلیه آنی نی میباشد را دنبال فرمایید. 

پاسخی بگذارید