نکات ضروری عکاسی سه ماهگی کودک

Aninistudio_نکات_ضروری_عکاسی_کودک_سه3_ماهه_آتلیه_عکاسی_کودک

نکات ضروری عکاسی سه ماهگی کودک
توجه ویژه به این مسئله داشته باشید که عکاسی سه ماهگی کودک بسیار با عکاسی نوزادی فرق دارد. و به صرف اینکه هرکدام از این عکاسی ها را انجام دادین از دیگری نمیتوانید به راحتی بگذرید. با مدیریت درست و استفاده از مشاوره های ما قبل از عکاسی و کنترل احساسات خود، میتوانید به تمام قسمت های سریال عکاسی کودک خود بپردازید.
کودک خود را با عکس کودکان دیگر که در سایت و شبکه های مجازی آتلیه ها موجود است مقایسه نفرمایید. هر کودک جذابت های منحصر به فرد خود را دارد. شما فقط عکس نهایی کودک با یک لبخند شیرین را دیده ایید. روی عکس نهایی چه میزان ادیت صورت گرفته تا عکس نهایی به عکسی خوب تبدیل شود. و یا چه با آرامش و خوب در دکور مورد نظر پوزگیری کرده، مسائلی هست که شما عزیزان نتیجه نهایی آن را دیده ایید و هیچ اطلاعی از پشت صحنه ی عکاسی هر کودک ندارین.
به این مسئله به این دلیل اشاره شد که بارها شنیده ایم خانواده هایی عنوان میکنند:
کودک من بد قلقِ، کودک من بد عکسِ، بچه ی من محاله بزاره شما ازش عکس بگیرین خیلی شیطونِ، عکس بچه من خوب نمیشه و …
پس از همین ابتدا لازم به ذکر است رفتار کودکان در منزل و کنار خانواده، تفاوتهای بسیاری با محیط آتلیه دارد.
بارها دیده شده کودکانی آرام و بی آزار در منزل، با حضور در استودیو آنی نی، محیط آتلیه تبدیل به میدان جنگ کرده.

بلعکس کودکانی که در شیطنت و تخریب صاحب نام میباشند، بیشترین همکاری را در عکاسی با ما داشته اند. ما در استودیو عکاسی کودک آنی تخصص های لازم جهت ارتباط با کودک را طی سالها خدمت به آنها به دست آورده ایم و با عشق و علاقه خدمتگذار آنها میباشیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ملزومات عکاسی سه ماهگی کودک و رزرو وقت با شماره های ۲۶۳۲۳۵۸۲ و همراه ۰۹۱۲۲۹۰۴۰۱۶ تماس حاصل فرمایید. و مارا در کانال تلگرام آنی نی که بیشتر مطالب آموزشی محتوای آن هست و اینستاگرام آنی نی که آرشیو بروز عکسهای آتلیه آنی نی میباشد، دنبال فرمایید.

پاسخی بگذارید